HTML

Élet, Fogyókúra, Akaraterő, Kitartás..:)

Ez a blog az én fogyókúrámról fog szólni, hátha így több erőm lesz, ha ti is olvassátok. És hátha követendő példa leszek, aki erőt ad nektek. ;)

Friss topikok

Linkblog

-10 kg

2008.07.23. 11:50 mazzzsola

Na hát sziasztok!
Ígértem tegnap, hogy leírom, hogy is történt ez a 10 kg fogyás..

Az egész 2007 nyarán kezdödött..augusztusba.Nem emlékszem pontosan milyen megfontolásból, de fogyni akartam.Szeptemberre le is fogytam 3 kg-t és úgy 62 kilósan kezdtem a sulit..Igenáám, de ott mnidenki csinos volt ették elöttem a sok csokit mniden szünetbe büfébe jártak..Infó órán meg folyamatosan ettünk mert új volt a tanár, fiatalka mimeg köcsögök..(pedig amúgy nagyon szeretem a tanárt:))és megis híztam 64re.
Aztán jött az elhatározás hogy Nov.30-ra barátom szalagavatójára 60 kg leszek.
Hát 62 jött össze..Na és ott megálltam.Nemis tudom pontosan milyen módszerrel fogytam, de nem valami drasztikus..mindent ettem..

Aztán februárba megint rámjött a fogyási vágy. 57ig megsem akartam állni.Elkezdtem futni.Suliba csak 3-4szelet puffasztott rizset ettem, meg gyümölcsöt. Aztán itthon 3-kor ebédeltem valami finomat.Mindig főtt ételt, általában úgy, hogy jollaktam.
Vacsi fél6-kor volt 1joghurt +esetleg 2-3szelet puffasztott rizs. Nemvolt igazán megerőltető.Heti 1kg ment le kb. Elis értem áprilisra az 57 kg-t. De nem tetszettem magamnak.további 2(3?) kiló követte.Azóta, ha híztam is maximum 56-ra. Ez is azt bizonyítja, hogy a lassú fogyás eredményesebb..tudom..

Ezúttal viszont azt szeretném elérni, hogy kevesebb étellel is beérjem, és ha elérem az 52-53 kg-ot akkor tartsam is a súlyom, de úgy, hogy mindent ehessek amit megkívánok..persze mértékkel.

A mai napomról majd a következő bejegyzésben olvashattok.
Addig is pápuszii:*

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mazzzsola.blog.hu/api/trackback/id/tr16581472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása