HTML

Élet, Fogyókúra, Akaraterő, Kitartás..:)

Ez a blog az én fogyókúrámról fog szólni, hátha így több erőm lesz, ha ti is olvassátok. És hátha követendő példa leszek, aki erőt ad nektek. ;)

Friss topikok

Linkblog

=(

2008.07.25. 14:14 mazzzsola

Áááá ez sem az én napom..Pedig jókedvem volt...De nemmegy nekem ez a fogyókúra..

Reggeli: túrórudi (kb.100kcal)
Ebéd: 1 töltött paprika+1,5 kifli (kb.300+200kcal)
2kor: 1 palacsinta.(kb.75kcal)+20dkg görögdinnye (kb.24kcal)
Nasi:4csokirúd(max.130kcal)
(A kalóriaadatok után utána náztem,szóval nem fejből nyomom sacccperkábé;))
Össz.:829kcal.

Borzasztó...De mostantól egy falatot nem eszek..majd csak holnap. így hátha sikerül fogyni.Ma már előre látom, hogy megint nem fogok futni, de igyekszem tornázni.Hasizomerősítőket csinálok majd.

Annyira nincs is lelkiismeret furdalásom.
Szerintem ez azért van mert sose voltam igazán sovány..sőt ilyen sem voltam már jórég. 12évesen is nehezebb voltam mint most. De azért nagyon jó lenne tökéletesen kinézni.Lapos, izmos has/fenék...(: de a hassal is megelégednék.

Egyébként olyan jó mostanába egyre több bókot kapok..hogy milyen szép és csinos vagyok..és ezeket mind pasik mnodják:) olyan jólesik..A barátom meg úgyvan vele hogy ő ugy is szeretett mikor még 10kilóval több voltam, most mnodja sokszor hogy gebe vagyok, de nemis igaz..meg tudom hogy tetszik neki csak igy fejezi ki:) mert amugy öse valami vastag és szokszor úgy éreztem érzem magam mellette mint egy jollakott óvodás..^^
Néztem magamról egy képet, hétvégén és olyan soványnak láttam rajta magam..egyáltalán nincs nagy seggem meg semmi..de ha tükörbe nézek akkormeg borzasztó..most melyik csal??éérdekes...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mazzzsola.blog.hu/api/trackback/id/tr45585302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása