HTML

Élet, Fogyókúra, Akaraterő, Kitartás..:)

Ez a blog az én fogyókúrámról fog szólni, hátha így több erőm lesz, ha ti is olvassátok. És hátha követendő példa leszek, aki erőt ad nektek. ;)

Friss topikok

Linkblog

Utálom az egészet....

2008.07.28. 10:51 mazzzsola

Áhhh szar hétvége volt...csak ettem, meg ettem..híztam több mint 1kilót, 55,5 kiló vagyok..
A héten már tényleg lefogyok..péntekig.de komolyan.valahogy megtudom csinálni és megis fogom.beakarom bizonyitani hogy van annyi akaraterőm.mert van!
Ma kezdtem.Még többet nemárulok el,majd este.! De megcsinálom!
Nehogymárnebirjam...itt irom ezt a blogot már vagy egy hete és semmi eröt nemadtam még senkinek..csak arrol bezsélek hogy mennyit zabálok..:/ ugy elveszi a kedvem..:( namindegy este irok majd hátha jobb kedvem lesz..
pápáá.!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mazzzsola.blog.hu/api/trackback/id/tr14589086

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása