HTML

Élet, Fogyókúra, Akaraterő, Kitartás..:)

Ez a blog az én fogyókúrámról fog szólni, hátha így több erőm lesz, ha ti is olvassátok. És hátha követendő példa leszek, aki erőt ad nektek. ;)

Friss topikok

Linkblog

hmm...

2008.07.25. 10:21 mazzzsola

Helllo-bellloo;)

Először is kicsit pontosítanék a tegnapi napon..
Reggeli:2puffasztott rizs párizsivel, 2mackósajt
Ebéd:Zöldborsóleves.
Uzsi: Görögdinnye, 1 joghurt, 1 puffasztott rizs.
Vacsi: 2palacsinta eper- és baracklekvárral.

A vacsit szivemszerint kihagytam volna, sőt ki is akartam, de anyukám, barátom rámtukmálta..:S Na nembaj, ma reggel 54,5 kiló voltam.

Egyébként ma jóóókedvem van;)
Csak az a baj, hogy anya ma szabadnapos, és ilyenkor ennem kell...reggeli már meg is volt..Túúúróóóórudiii(: nyammmiiii..;)

Ma Fogyó Hold van végre:) Talán most könnyebb lesz fogyni.
Tegnap megint nemfutottam..Lejött a barátom és vele voltam dután is meg este is:)
Kirakóztam egész nap, meg még mais azt fogok, mert a barátom aztmnodta ,hogy nem vagyok hozzá elég türelmes.(namajd megmutatom:P) 500db-os kirakó, az egész egy réten van van rajta két kutyus , elég vacak az anyaga a kirakónak, szóval gondolhatjátok, hogy a plafonon vagyok tőle..:D igeen..türelmetlen vagyok. Borzasztóan. de ez nálunk családi vonás, én tesomtol örököltem:D Ésmég az emberi értetlenség is nagyon feltud bosszantani.Akaratos is vagyok..Televagyok csupa-csupa rossz tulajdonságokkal.Ha rossznapom van, elviselhetetlen vagyok. Szóval engem meg kell tanulni kezelni.A barátomnak ez egyre jobban megy:) 2év után...(:

 

Ma van a kutyám névnapja.:) Zsömi nap van ma.És Ő nem Zsömle, hanem csak simán Zsömi.:P Pont egy hete volt a szülinapja, 4éves volt..Kapott nápolyit.Imáádja:) Ma is kéne neki venni, hogy érezze hogy névnapja van. Csak az a baj, hogy a másik kutyámnak meg diétázni kéne, de így nemfog menni..:D Egyébként ő 5hónapos, Zsömi fia és nagyon ducii..Rengeteget eszik, ha nem kap enni, morog.Kilóg a nyelve mikor alszik és sokat büfizik:D szóval érdekesen van összerakva a kutya.Ennek két oka is lehet.Anya fia kapcsolatból jött világra, vagy mert mikor kicsi és beteg volt fejre ejtettem és meghülyült:S:D Amúgy kiskorába bélférges volt, és mi a rossszaságát ennek is betudjuk (egyébként nagyon rossz) mert akkor nemtudott lábra állni ha járt is majd összecsuklott és nagyon hamar kifáradt, és szerintünk most pótolja be azt az idöszakot is.:) De egy tündér. nemlehet rá haragudni:) na ennyit a kutyuskáimról, akiket imáádok:A

Na ennnnyii..majd írok, ha lesz időm.:)
Egyébként nemgondoltam volna, hogy ennyit fogok tudni írni mniden nap.
Jódolog ez a blog írás.Itt kiirhatok magamból mindent, azt is ami esetleg mást nem érdekel, mert akit nem érdekel ugyse olvassa el, de én legalább kiadhatom magamból:)
Mert ugye tudok én feleslegesen is bezsélni..eztis tesomtol örököltem:P

Na csaóó:*

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mazzzsola.blog.hu/api/trackback/id/tr44584901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása