HTML

Élet, Fogyókúra, Akaraterő, Kitartás..:)

Ez a blog az én fogyókúrámról fog szólni, hátha így több erőm lesz, ha ti is olvassátok. És hátha követendő példa leszek, aki erőt ad nektek. ;)

Friss topikok

Linkblog

EstevanEstevan...

2008.07.22. 21:56 mazzzsola

 

 

 

 

A mai napom borzasztó volt ezért jött az elhatározás hogy fogyni szeretnék..vagyis...már régóta fogyózok, fogytam is 11kilót, de az utobbi 2napban kicsit elengedtem magam, igy hiztam 1,5 kilót..Ami nem is olyan nagy gáz.Csak mnidig az van, hogy egy idöben tök jol érzem magam a börömben és elkezdek megállíthatatlanul zabálni. Utálom magam olyankor.Most is..

Egyébként:
16éves
170cm
55kg vagyok..
..és voltam 65 is..Hát az borzasztó volt.
3kilót szeretnék fogyni.Tudom hogy a BMI alapján akkor sovány lennék, de mivel fogytam 10kilót és nem éppen edzéssel, így kicsit érdekesen nézek ki..Vagyis ez azt jelenti hogy még mnidig van pocakom.Aminek nemkéne lennie..Vagyis nem ekkorának..Amúgy az utóbbi időbe elég sokat jártam futni, volt hogy minden nap 3km-t.Újjabban tornázok is, hasizomerősitő gyakorlatokat végzek.
Lehet sokakban felmerül a kérdés, hogy miért akarok még fogyni?! Hát azért, mert így nem szeretem magam..Voltam 54kiló is.Úgy már talán szerettem magam,kora reggel, felkelés után..De egy jókis evős nap után este nemvolt kedvem kitenni se itthonról a lábam, nehogy meglássák mekkora a hasam.
Szóval úgy tervezem, hogy holnap tartok egy víznapot.Többször elterveztem már, de még soha nem sikerült kibirni..hát talán majd most.Egyébként figyelem a Hold állását is és most épp telihold idöszaka van..Péntektől Fogyó hold lesz, az lesz az én időszakom :P (H)
Na hát..akkor holnap újúlt erövel belevágok.Fúú amúgy már nagyon utálom..

Holnap majd mesélek arról is hogy hogy fogytam le azt a 10kilót..sok idöbe telt de így legalább nem volt olyan vészes:)
De msot nem hagyok magamnak idöt..max egy hét alatt 52kiló szeretnék lenni.Azért kell a holnapi víznap, hogy kicsit kitisztítsam a szervezetem a sok egészségtelen kajától, amit mostanság ettem..

Najó. Nagyvonalakba ennyi..:) Holnap jövök;) 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mazzzsola.blog.hu/api/trackback/id/tr64580734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása