HTML

Élet, Fogyókúra, Akaraterő, Kitartás..:)

Ez a blog az én fogyókúrámról fog szólni, hátha így több erőm lesz, ha ti is olvassátok. És hátha követendő példa leszek, aki erőt ad nektek. ;)

Friss topikok

Linkblog

vicccces.....

2008.08.24. 10:40 mazzzsola

Sziasztok!
Elöször is! Derég irtam már ide! :O
Pedig lett volna mit elújságolnom! sikerült 53 kilóra fogynom! Olyan boldog voltam! és még kitartásom is volt meg minden tényleg ugy fogytam h alig ettem egy nap! Igenám, de elmentünk nyaralni és ott gyorskaják, éttermek(saláta nuku) és huhhh hízik az ember...54,5 kilósan jöttem haza, és most 55,7 vagyok....

Vasárnap van, de nemérdekel én ma kezdem! Nem írok előre a terveimről, mert akkor úgyse úgy lesz, de majd mindig este beszámolok! Reggel meg ha fogytam, akkor is írok!:)

Amúgy unalmamba ettem, azért híztam..és most is unatkozni fogok uh eszméletlen nehéz lesz kibirni..ha unatkozom, egyszerüen csak a kajára tudok gondolni..az a baj h sokszor nem csak gondoltam..:/ :D

Csinosnak kell lennem!! Elkezdödik a suli futni fogok járni legalább 3x egy héten! Emellett többet fogok mozogni ugyebár..rátérek a puffasztott rizses gyümölcsös sulis délöttökre..;)
Vacsi: joghurt...mint régen..(:

Na majd beszámolok este! pussszka

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mazzzsola.blog.hu/api/trackback/id/tr80630137

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása